Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.
• Какие материалы я могу разрабатывать для преподавания в условиях личностно-ориентированного обучения?
• Как я могу применять ИКТ для поддержки своей педагогической практики?
Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).
Включите в ваш ответ ваши соображения о том, как ваше понимание и знания изменились с течением времени.
Домашняя страница блога Добро пожаловать на страницу блога курса Intel® Teach "Обучение для будущего"! Этот блог предназначен для того, чтобы участники курса могли обмениваться своими замечаниями и комментариями относительно материала курса, который они изучают. В конце работы над каждым модулем вам нужно будет разместить здесь свои соображения и ответить на сообщения других участников, которые будут вам интересны. Удачного блоггинга!
Організоване на базі сучасних ІКТ навчальне середовище дозволяє більш ефективно досягти основної мети особистісно-орієнтованого навчання –сприяння розвитку особистості, формування потреби в самоосвіті й самовизначенні в навчальних, професійних і життєвих ситуаціях з усвідомленням особистої відповідальності за власні дії.
ОтветитьУдалитьВикористання ІКТ в педагогічній діяльності - має багато переваг для педагога і учнів: моніторинг учбової і проектної діяльності; використання спеціальних навчальних програм; можливостей комп'ютера для створення дидактичних матеріалів; збору інформації; мультимедійний супровід уроку.
ОтветитьУдалитьДля реалізації наведеної схеми в практиці вчителеві необхідно:
ОтветитьУдалитьсприяти зацікавленості кожного учня в роботі класу за допомогою чітко, зрозуміло та доступно сформульованої мотиваційної установки;
використовувати різноманітні форми та методи організації навчальної діяльності, орієнтовані на конкретного учня;
стимулювати учнів до висловлювання, використання різних способів розв’язання. Ситуативних завдань без страху помилитися чи отримати неправильне відповідь;
створювати на уроці такі педагогічні ситуації, які дають можливість кожному учневі проявити ініціативу, самостійність, підтримувати прагнення учня знаходити власний спосіб роботи, аналізувати та оцінювати роботу інших;
використовувати різноманітні види пізнавальної діяльності, а також мотиваційний, змістовно-операційний та вольовий компоненти пізнавальної самостійності школярів.
При цьому учні отримують більше самостійності, краще осмислюють мету та результати своєї праці, усвідомлюючи, що вони є не об’єктом, а суб’єктом навчальної діяльності; вчитель же стає доброзичливим помічником, що зацікавлений у долі кожного учня. Таким чином, відбувається переорієнтація учнів від навчання (“нехай мене навчать”) до учіння (прагну все знати”).
На мій погляд, моніторинг результатів роботи з використанням особистісно-орієнтовного підходу в навчанні полягає не тільки в кількості та якості оцінок, отриманих учнями, а передовсім в характеристиці їх інтелектуальних умінь, навичок, творчих здібностей.