Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.
• Как я могу помочь своим ученикам стать самостоятельными?
• Как я могу учесть и поддержать разные образовательные потребности своих учеников?
Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).
Домашняя страница блога Добро пожаловать на страницу блога курса Intel® Teach "Обучение для будущего"! Этот блог предназначен для того, чтобы участники курса могли обмениваться своими замечаниями и комментариями относительно материала курса, который они изучают. В конце работы над каждым модулем вам нужно будет разместить здесь свои соображения и ответить на сообщения других участников, которые будут вам интересны. Удачного блоггинга!
Особливу увагу на уроках потрібно зосереджувати на самостійній роботі учнів. Адже учні глибоко і якісно засвоюють те, до чого приходять шляхом самостійних пошуків. Для прищеплення учням вміння самостійно працювати на уроках я намагаюся вирішувати проблемні ситуації з предмету, учні самостійно працюють з різною джерельною базою. І як результат - самостійно розробляють кросворди, ребуси, опорні схеми, створюють мультимедійні проекти. При цьму враховуються індивідуальні особливості учнів:більш сильним учням - завдання ускладнюються, слабшим - даються запитання, які допоможуть їм виконати завдання.
ОтветитьУдалитьДля того, щоб допомогти учням стати самостійними і зацікавленими педагоги повинні працювати спільно з учнями і допомагати їм розвивати уміння, сприяючі їхньому саморозвитку. Враховувати і підтримувати потреби учнів неважко, якщо ви працюєте з ними в співпраці. Допоможе в цьому стриманість педагога, оскільки учням не потрібно нав'язувати свої ідеї, свої шляхи, а необхідно направляти у відповідності з учбовою тематикою.
ОтветитьУдалитьЯк я можу допомогти своїм учням стати самостійними?
ОтветитьУдалить-Треба працювати спільно з учнями, допомагати їм формувати вміння, сприяють самостійності;
-Диференціюють навчання за змістом, процесу продукту (результату), освітньому середовищі.
-Створюю сприятливі умови навчання для учнів, що вимагають використання відповідних дидактичних матеріалів, які сприяють тому, щоб діти ставали впевненими, успішними.
Як я можу врахувати і підтримати різні освітні потреби своїх учнів?
-Використовую презентації, що сприяють розвитку допитливості і структурують запити учнів;
-Необхідно ретельно підготувати і детально запланувати кожен етап проекту;
-Підходити диференційовано для підтримки потреб учнів.