Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.
Каким образом я оцениваю обучение учеников?
Как я вовлекаю школьников в процесс оценивания?
Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).
Домашняя страница блога Добро пожаловать на страницу блога курса Intel® Teach "Обучение для будущего"! Этот блог предназначен для того, чтобы участники курса могли обмениваться своими замечаниями и комментариями относительно материала курса, который они изучают. В конце работы над каждым модулем вам нужно будет разместить здесь свои соображения и ответить на сообщения других участников, которые будут вам интересны. Удачного блоггинга!
Проект створений на основі стандартів, тому на цій основі складаються критерії оцінювання, по яких проходить контроль та самоконтроль. Створені дидактичні матеріали: тести, кросворди), зразки документів галузі харчування. Оцінювання направлене на вміння співвідносити проблемні питання з метою дослідження, аргументувати висновки. Учні роблять презентації, публікації, вікі-статтю на тему свого дослідження. Після завершення роботи над проектом на підсумковому уроці учні звітують з підсумками своєї роботи. Оцінюється вміння обговорювати, задавати питання та відповідати на них, повнота виступів, грамотність, творчий підхід. Всі ці аспекти підвищують якість знань учнів з предмету.
ОтветитьУдалитьМоя система контролю виконує декілька функцій:
ОтветитьУдалить- навчальну, яка полягає у тому, щоб під час контролю за успішністю розширювалися, поглиблювалися і удосконалювалися знання, уміння та навички учнів, а також формувався стійкий інтерес до вивчення біології;
- виховну, яка передбачає, що контроль знань має зворотний зв’язок, який показує і учням і вчителю ефективність їхньої роботи;
- контролюючу, яка дає змогу стежити за процесом і результатами навчальної діяльності;
- організуючу, яка полягає у організації навчального процесу в цілому та сприяє формуванню режиму самостійної роботи учнів;
- розвивальну, яка виявляється у тому, що під час контролю
вдосконалюються психічні процеси та особисті можливості: увага, пам’ять, уява, мислення…
Контрольні запитання поділяються на:
а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді;
б) проблемні – вміння порівняти природні об’єкти;
в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки;
г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації;
д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення вивчених організмів або явищ;
е) завдання вікторинного та ігрового характеру.
Під час контролю знань та умінь учнів дотримуюсь таких вимог:
- індивідуальний характер контролю;
- своєчасність та систематичність контролю;
- об’єктивність та справедливість оцінювання;
- врахування вікових особливостей учнів;
- обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт учнів;
- урізноманітнення форм та видів контролю.