четверг, 26 января 2012 г.

Рефлексия Модуль 5

Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.

Каким образом я оцениваю обучение учеников?
Как я вовлекаю школьников в процесс оценивания?

Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).

2 комментария:

  1. Проект створений на основі стандартів, тому на цій основі складаються критерії оцінювання, по яких проходить контроль та самоконтроль. Створені дидактичні матеріали: тести, кросворди), зразки документів галузі харчування. Оцінювання направлене на вміння співвідносити проблемні питання з метою дослідження, аргументувати висновки. Учні роблять презентації, публікації, вікі-статтю на тему свого дослідження. Після завершення роботи над проектом на підсумковому уроці учні звітують з підсумками своєї роботи. Оцінюється вміння обговорювати, задавати питання та відповідати на них, повнота виступів, грамотність, творчий підхід. Всі ці аспекти підвищують якість знань учнів з предмету.

    ОтветитьУдалить
  2. Моя система контролю виконує декілька функцій:
    - навчальну, яка полягає у тому, щоб під час контролю за успішністю розширювалися, поглиблювалися і удосконалювалися знання, уміння та навички учнів, а також формувався стійкий інтерес до вивчення біології;
    - виховну, яка передбачає, що контроль знань має зворотний зв’язок, який показує і учням і вчителю ефективність їхньої роботи;
    - контролюючу, яка дає змогу стежити за процесом і результатами навчальної діяльності;
    - організуючу, яка полягає у організації навчального процесу в цілому та сприяє формуванню режиму самостійної роботи учнів;
    - розвивальну, яка виявляється у тому, що під час контролю
    вдосконалюються психічні процеси та особисті можливості: увага, пам’ять, уява, мислення…

    Контрольні запитання поділяються на:
    а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді;
    б) проблемні – вміння порівняти природні об’єкти;
    в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки;
    г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації;
    д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення вивчених організмів або явищ;
    е) завдання вікторинного та ігрового характеру.

    Під час контролю знань та умінь учнів дотримуюсь таких вимог:
    - індивідуальний характер контролю;
    - своєчасність та систематичність контролю;
    - об’єктивність та справедливість оцінювання;
    - врахування вікових особливостей учнів;
    - обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт учнів;
    - урізноманітнення форм та видів контролю.

    ОтветитьУдалить