вторник, 3 января 2012 г.

Рефлексия Модуль 1

Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.

Как проекты могут помочь моим ученикам соответствовать стандартам и развивать умения 21-го века?
Как использовать проекты, чтобы улучшить качество обучения учащихся?

Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии) .

9 комментариев:

  1. На прикладі інших проектів я зможу краще розвивати свою тему, донести її до учнів, щоб вони могли зробити свої висновки про позитивні чи негативні сторони Інтернету.
    Пройшовши модуль 1 я зрозуміла на що потрібно звернути увагу при роботі з проектом.

    ОтветитьУдалить
  2. Знання отримані в цьому модулі допоможуть мені за допомогою інформаційних технологій зацікавити учнів на уроках української мови.

    ОтветитьУдалить
  3. Після опрацювання першого модуля я дізналася, що метод проектів підвищує якість навчання учнів. Він допомагає розвивати в учнів ініціативність, творчість, вміння аналізувати та приймати рішення.Зміст цього модуля буде корисним для моєї подальшої роботи.

    ОтветитьУдалить
  4. В даному модулі я ознайомився з дуже цікавими методиками,які я думаю зможу ефективно використовувати на своїх уроках. І я очікую отримати доволі високий результат.

    ОтветитьУдалить
  5. В даному модулі я ознайомилася з матеріалами, що стануть мені в пригоді в майбутній практиці і не лише як викладачу.

    ОтветитьУдалить
  6. Знання, які я отримала під час проходження 1 модуля варто застосовувати на уроках охорони праці. Адже це саме той ключик який допоможе зацікавити учнів та стимулювати їх до отримання знань.

    ОтветитьУдалить
  7. В результаті роботи над модулем сподобалась методика планування модуля, надіюсь використати в майбутньому.

    ОтветитьУдалить
  8. В даному модулі я отримала корисні навики, які пригодяться мені в майбутньому.

    ОтветитьУдалить
  9. Творчий підхід при роботі над першим модулем розкрив цікаві і широкі можливості перед учасниками проекту

    ОтветитьУдалить