понедельник, 9 января 2012 г.

Рефлексия Модуль 3

Проанализируйте, как этот модуль помог планированию и созданию Вашего проекта.

• Как использовать Интернет в поддержку моего преподавания и обучения учащихся?
• Как убедиться, что сеть Интернет используется ответственно и безопасно?

Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии)

8 комментариев:

  1. Працюючи в модулі я удосконалила свої вміння по роботі в мережі Інтернет, дізналася, як безпечно і відповідально використовувати Інтернет-ресурси в роботі.Це допоможе мені в роботі над створенням проекту. А також навчити учнів користуватися джерелами Інтернету відповідально і продуктивно.

    ОтветитьУдалить
  2. Працюючи в даному модулі,я навчив учнів користуватися джерелами інформації інтернету і безпечно і відповідально використовувати інтернет-ресурси в роботі.Це допоможе мені в роботі над створенням проекту.

    ОтветитьУдалить
  3. В даному модулі я розглянула різні інтернет-ресурси необхідні для спілкування,створення проекту, дізналась багато цікавої і корисної інформації щодо безпечної роботи в Інтернеті. Дані поради допоможуть працювати в Мережі безпечно і дадуть змогу навчати учнів продуктивно користуватись інтернет-джерелами, знаходити без проблем потрібну інформацію,критично сприймати її та аналізувати.

    ОтветитьУдалить
  4. нтернет-ресурс як ждерело отримання інформації на даному етапі розвитку людства займеє одне із перших місць в наш скрутний час коли ПТНЗ практично не отримують підручників про професійній підготовці дуже важливо мати доступ до Інтернету. Саме цей модуль дозволив мені навчити учнів використовувати Інтернет-ресурси не лише для ігор але й для пізнання.

    ОтветитьУдалить
  5. Працюючи в модулі,я підключила до роботи своїх учнів.Ми склали перелік сайтів ,завдяки яким учитель та учні зможуть дуже швидко
    отримувати точні дані з найрізноманітніших питань,і використовувати
    їх для створення своїх проектів.

    ОтветитьУдалить
  6. 1.Пошукач і посилання - помічники в пошуку інформації.
    2.Найти сайти, запропонувати учням.
    3.Все корисно і потрібно.

    ОтветитьУдалить
  7. Інтернет дає нові можливості при викладанні та навчанні. Можна підняти зацікавленівсть предметом, так як дітей приваблює майже все, що пов'язане з комп'ютером; для дітей які хворіють - це можливість не запустити матеріал і мати зв'язок з вчителем через вікі, блоги, гугл-документи електронну пошту; можна приділити більшу увагу більш зацікавленим у предметі учням.
    Щоб переконатись, що мережа використовується відповідально і безпечно треба використовувати візуальний контроль за діяльністю учнів. Так як у нашій школі підключений до Інтернету один комп’ютер, то це легко зробити. Тому знання отримані у цьому модулі та обговорення колег будуть для мене у майбутньому надзвичайно корисними.

    ОтветитьУдалить
  8. На сьогоднішний день в компютерних класах встановлюють щось на зразок "няні", яка фільтрує інформацію та в якійсь мірі захищає дітей від зайвого.
    На приклад, в "Онляндії" діти можутьприйняти участь в інтелектальних іграх та конкурсах ще й отримати цінні призи.

    ОтветитьУдалить