вторник, 17 января 2012 г.

Рефлексия Модуль 4

Теперь, когда Вы прошли уже половину курса, подумайте, как проект, который Вы разрабатываете, отвечает на Основополагающий вопрос курса:

Как эффективность учебного процесса может быть повышена с помощью компьютерных технологий?

Проанализируйте, как основная задача этого модуля помогла планированию и созданию Вашего проекта.

· Как создание примеров работ учащегося поможет мне яснее понять ожидаемые результаты проекта и усовершенствовать преподавание?
· Как убедиться, что учащиеся достигнут поставленных целей в ходе разработки своих проектов?

Обдумайте то, как знания, полученные в этом модуле, повлияют на Ваше преподавание и на качество обучения Ваших учеников. Запишите свои суждения, перечислите ключевые освоенные аспекты, вопросы и сомнения в своем отзыве (рефлексии).

5 комментариев:

  1. На мій погляд комп’ютерні технології сприяють:
    •засвоєнню і учнем, і учителем нових важливих знань, умінь, навичок;
    •самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня й учителя;
    •ідеально підходять для вивчення й викладання будь-якого предмета;
    •можуть використовуватися у всіх видах урочної і позаурочної діяльності.
    При створенні проектів в учнів розвиваються навички мислення, міжособистісних відносин і творчості. Це має позитивні наслідки, тому що розв’язуються глобальні проблеми освіти:
    - особистісно-зорієнтований підхід до навчання;
    - уміння учнів самостійно здобувати знання;
    - розвиток навичок праці з комп’ютером.
    Учні показують стабільно високі результати навчання. Комп’ютерні технології розвивають не тільки учнів, а й учителя, роблять його роботу приємною, успішною, результативною, забезпечують професійний ріст.

    ОтветитьУдалить
  2. У сучасних умовах комп’ютер виступає не тільки як необхідний, але й надійний засіб розв’язання багатьох навчальних та професійних завдань, як знаряддя людської діяльності, використання якого якісно змінює й збільшує можливість накопичення й застосування знань, значно розширює межі пізнання. Використання комп’ютерів як засобів навчання створює передумови для вдосконалення традиційних методів навчання.
    Комп’ютерна підтримка дозволяє виводити навчання на якісно новий рівень; підвищити статус викладача; впроваджує в навчальний процес передові інформаційні технології; розширює можливості ілюстрованого супроводу занять; використати різні форми навчання й види діяльності ; ефективніше організувати контроль знань, умінь і навичок учнів.

    ОтветитьУдалить
  3. Робота над створенням роботи від імені учня допомогла побачити на яких питаннях потрібно акцентувати увагу учнів.
    - Для того щоб учні досягли поставленої мети потрібно чітко спланувати дії учнів на всіх етапах роботи над проектом і завжди направляти їхні дії в потрібне русло.

    ОтветитьУдалить
  4. Створюючи роботу від імені учнів,я зробила деякі висновки.А саме:
    1.Виконання проекту має здійснюватися у межах певних теоретичних
    знань;2.Учня має зацікавити процес створення проекту;3.Учитель виз-
    начає тему і має допомогти учням правильно зорієнтуватися у суспіль-
    ному вирі подій та явищ...

    ОтветитьУдалить
  5. Комп’ютерні технології відкривають шлях до самостійної навчальної діяльності й особистої відповідальності молодого покоління, яку педагоги відносять до ключової компетентності. Загальновизнано, що нині формування комп’ютерної компетентності педагогів є однією з обов’язкових умов досягнення освітніх цілей сучасності

    ОтветитьУдалить